دانلود برنامه 6.0 Google Authenticator کد دوعاملی رمزساز گوگل

دانلود برنامه 6.0 Google Authenticator کد دوعاملی رمزساز گوگل

Google Commerce Ltd

4 آذر 1402

نام Google Authenticator
آخرین ورژن 6.0
آخرین آپدیت 4 آذر 1402
سازنده Google Commerce Ltd
اندروید Android نسخه 4.4 و بالاتر
دسته بندی امنیت برنامه اندروید
حجم 19 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود خیر
تعداد بازدید 2.9K
4.4

برنامه رمزساز گوگل دو عاملی Google Authenticator برای اندروید

آپدیت جدید برنامه با لینک مستقیم در سایت قرار گرفت

تمامی کاربران دستگاه‌های اندروید به دلیل استفاده از فروشگاه گوگل پلی و اتصال به خدمات گوگل، از حساب‌های کاربری مختلف بهره می‌برند. گاهاً به دلیل سهل‌ انگاری‌ها، امنیت این حساب‌های کاربری با مشکلاتی رو به‌ رو می‌شود. این مشکلات در برخی مواقع می‌توانند ضررهای جبران‌ ناپذیری برای شما ایجاد کنند. بهترین راه برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، افزایش امنیت حساب کاربری است. خوشبختانه، شرکت گوگل تاکنون در این زمینه کوتاهی نکرده و با ارائه ابزارهای متعدد، همواره بالاترین سطح امنیت را برای کاربران خود فراهم کرده است. ما نیز قصد داریم که شما را با یک اپلیکیشن ویژه در این زمینه آشنا کنیم.

Google Authenticator نام یک اپلیکیشن امنیتی ضروری برای افزایش امانت دسترسی به حساب کاربری گوگل است. این اپلیکیشن توسط شرکت گوگل توسعه یافته و منتشر شده است. شیوه‌کار این برنامه به گونه‌ای است که ورود به حساب کاربری شما را به حالت دومرحله‌ ای تبدیل می‌کند و سطح جدیدی از امانت را فراهم می‌آورد. پس از نصب برنامه و در هنگام ورود به اکانت خود، علاوه بر وارد کردن رمز اختصاصی، یک کد جداگانه ایجاد می‌شود که با تایید آن، امکان دسترسی به اطلاعات فراهم می‌شود. یکی از ویژگی‌ های برجسته در این اپلیکیشن امکان استفاده از آن در صورت عدم اتصال اینترنت است که این خود نقطه قوتی بزرگ در تأسیس امانت به حساب محسوب می‌شود. در هنگام نصب و استفاده از این اپلیکیشن، هیچ شماره تلفنی از شما درخواست نمی‌شود و تمامی اطلاعات تنها در حافظه داخلی گوشی‌ ذخیره می‌گردد.

اپلیکیشن Google Authenticator با ایجاد یک فاز جدید در افزایش امانت حساب‌های کاربری گوگل و داشتن یک سیستم تأیید دو مرحله‌ای خاص، توانسته است با بیش از 50 میلیون دانلود در سراسر جهان، امتیاز خوب 3.5 از 5.0 را از سوی کاربران گوگل پلی کسب نماید. اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه اصلی این اپلیکیشن را از طریق لینک‌های مستقیم و با سرعت بالا در وبسایت میهن اپ دریافت کنید.

دانلود authenticator برای اندروید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *