دانلود بازی براول استارز 54.298 Brawl Stars برای اندروید + مود

دانلود بازی براول استارز 54.298 Brawl Stars برای اندروید + مود

Supercell

7 فروردین 1403

نام Brawl Stars
آخرین ورژن 54.298
آخرین آپدیت 7 فروردین 1403
سازنده Supercell
اندروید 7.0 و بالاتر
دسته بندی استراتژی بازی‌ آنلاین بازی اندروید بازی های مود تیراندازی
حجم 861 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود بله
تعداد بازدید 4.3K
4.5

بازی جدال ستارگان Brawl Stars برای اندروید

نسخه جدید بازی به همراه مود شده در سایت قرار گرفت

بازی جدال ستارگان به انگلیسی Brawl Stars یک بازی استراتژی بیشتر به اسم براول استارز از بازی های شرکت سوپرسل است که توسعه یافته و پس از انتشار تیم میهن اپ برای دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است این بازی به صورت تک نفره و انلاین میباشدو نحوه بازی به صورت انفرادی به کشتن دشمنان خود میپردازید با شلیک تفنگ دولول به نابودی غول های بفنش میپردازید برای دانلود بازی جدال ستارگان هک شده میتوانید از سایر سایت های دانلود بازی مود اقدام کنید سایت میهن اپ نسخه بازی جدال ستارگان بی نهایت را پیشنهاد نمی کند در ادامه به ویژگی های بازی Brawl Stars میپردازیم.

 بازی براول استارز

ویژگی های بازی جدال ستارگان اندروید

تیم حریف شوید و تیم حریف را استراتژیک کنید. 10 جواهر را جمع کنید و نگه دارید تا برنده شوید ، اما شکسته شوید و سنگهای خود را گم کنید.
مرحله نهایی مسابقات (انفرادی / دو نفره): نبرد رویال سبک بقا. برای Brawler خود نیرو را جمع کنید. دوست خود را بگیرید یا انفرادی بازی کنید –

آخرین جدال دعوایی باشید که در ردیف ترین جنگ رویال تاکنون ایستاده است. برنده همه را!
این یک بازی کاملا جدید Brawl است! مهارت های خود در فوتبال / فوتبال را به رخ بکشید و دو گل قبل از تیم دیگر به ثمر برسانید. در اینجا هیچ کارت قرمز وجود ندارد.
برای بدست آوردن ستاره ها مخالفان را بیرون بیاورید ، اما اجازه ندهید شما را انتخاب کنند. تیمی که بیشترین ستاره را دارد در این مسابقه برنده می شود!
از تیم ایمن خود محافظت کنید و سعی کنید حریفان خود را باز کنید. برای دزدکی حرکت کردن ، انفجار و روشن کردن راه خود به گنجینه دشمن ، به نقشه بروید.
رویدادهای ویژه: حالت های ویژه PvE و PvP با مدت زمان محدود.
چالش با مسابقات مقدماتی درون بازی به صحنه ورزش های Brawl Stars بپیوندید!

بازی جدال ستارگان از گوگل پلی توانسته بعد از انتشار بیش از 100 میلیون بارگیری و رتبه 4.2 را از سوی کاربران به خود اختصاص دهد برای آپدیت جدال ستارگان میتوانید با ذخیره کردن این صفحه از نسخه های جدید با خبر شده و دریافت نمایید برای دانلود براول استارز به باکس دانلود مراجعه کنید و برای خرید جم براول استارز از گیف کارت های گوگل پلی اقدام کنید نظرات خود را با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *