بازی اندرویدافلاینربات های کوچک شارژ شده
دانلود بازی پازل شارژ مجدد ربات های کوچک 1.64 Tiny Robots Recharged

دانلود بازی پازل شارژ مجدد ربات های کوچک 1.64 Tiny Robots Recharged

Snapbreak

26 آذر 1402

نام Tiny Robots Recharged
آخرین ورژن 1.64
آخرین آپدیت 26 آذر 1402
سازنده Snapbreak
اندروید 6.0 و بالاتر
دسته بندی افلاین بازی اندروید بازی های مود تک نفره فکری
حجم 181 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود خیر
تعداد بازدید 1.5K
4.5

بازی پارل مجدد ربات های کوچک برای اندروید

Tiny Robots Recharged، یک عنوان فوق‌العاده از دنیای بازی‌های پازلی و معمایی استودیوی Snapbreak که از سوئد می‌آید، باعنوانی جذاب و سرگرم‌کننده به تجربه بازیکنان پیوسته است. استودیو Snapbreak با اثراتی همچون Escape Funky Island، Mindsweeper: Puzzle Adventure، Through Abandoned، Stranger Cases: A Mystery Escape و سری بازی‌های محبوب Faraway شهرت یافته و توانسته جایگاه خاصی در دلبچه‌ی هواداران بازی‌های ماجرایی-معمایی به دست آورده است. یکی از ویژگی‌های برجسته تولیدات این استودیو، ماجراجویی‌های فانتزی با داستان‌های جذاب و طراحی‌های زیبا و دلنشین است.

Tiny Robots Recharged

تجربه‌ی بازی Tiny Robots Recharged راه‌به‌راه با صداگذاری‌ها و موسیقی‌های متن شنیدنی، حس و حالی منحصربه‌فرد به بازیکن ارائه می‌دهد. این بازی که توسط وب‌سایت میهن اپ به عنوان اولین وب‌سایت اندرویدی ایران معرفی شده است، یک تجربه جالب و خالقانه را برای علاقمندان به بازی‌های معمایی ارائه می‌دهد.

داستان زیبای بازی شما را به دنیایی از ربات‌های کوچک و دوستان مهربانشان می‌کشاند. این ربات‌ها در یک پارک کوچک با یکدیگر بازی می‌کردند و دوستی و همبستگی خوبی با یکدیگر داشتند. اما یک روز، یک فرد بدنام یک آزمایشگاه مخفی نزدیک به پارک را برای آن‌ها تدارک دید و با دزدیدن دوستان رباتی خود، آن‌ها را به آزمایش‌های خطرناک تحت فشار قرار داد. حالا شما باید با حل معماها و پازل‌های گوناگون، دوستان خود را از دست مخرب آزمایشگاه نجات دهید.

Tiny Robots Recharged بیش از 40 مرحله جذاب دارد که هرکدام از آن‌ها با مدل‌های خاص معما و پازل‌هایی فکری و چالش‌برانگیز ارائه شده‌اند. گرافیک‌های بی‌نظیر و طراحی دقیق مراحل بازی، این بازی را از دیگران متمایز می‌کند. در همین حال، نسخه مود شده این بازی از ویژگی خاصی بهره‌مند است؛ باتری باقی‌مانده شما پس از مصرف، به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

با دانلود رایگان Tiny Robots Recharged از دانلود سنتر میهن اپ، به دنیایی از معماها و چالش‌های هوشی پرداخته و دوستان رباتی خود را از دست مخرب آزمایشگاه نجات دهید.

دیدگاه ها

  1. زهرا گفت:

    بازی خیلی خوبیه ممنون از سایت خوبوتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *