بازی اندرویداکشنبازی رمبوات 2 اکشن افلاین
دانلود بازی 2.5.3 Ramboat 2  رامبوت 2 مود شده

دانلود بازی 2.5.3 Ramboat 2 رامبوت 2 مود شده

Genera Game

2 بهمن 1402

نام Ramboat 2 Action Offline Games
آخرین ورژن 2.5.3
آخرین آپدیت 2 بهمن 1402
سازنده Genera Game
اندروید 5.1 و بالاتر
دسته بندی اکشن بازی اندروید بازی های مود تیراندازی
حجم 88 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود بله
تعداد بازدید 2.2K
4.4

بازی رامبوت Ramboat 2 برای اندروید

نسخه موده در سایت قرار گرفت

Ramboat 2 – Run and Gun Offline Games یک بازی اکشن بسیار زیبا و سرگرم‌کننده است که توسط استودیو Genera Games برای پلتفرم اندروید طراحی و عرضه شده است. این نسخه دوم از بازی محبوب “رمبوی قایق‌ سوار” با ایده‌ها و گرافیکی مشابه نسخه اول آماده شده است.

در این بازی، شما و گروه مامبو در محیط‌های مختلف محلق می‌شوید. شما باید با دقت و سرعت بیشتر به مراتع آبی بپرید و از برخوردهای با موانع یا آتش دشمنان پرهیز کنید. شما سوار بر یک قایق جنگی هستید که در مناطق جنگی گیر افتاده است و وظیفه شما این است که با استفاده از اسلحه‌های نصب شده روی قایق، با سرعت تمام به دشمنان حمله کرده و راه خروج خود را از این منطقه جنگی پیدا کنید.

شما در نقش انواع کاراکترها با انواع مختلف سلاح‌های سبک و سنگین قرار می‌گیرید. با گرفتن اسلحه‌ های منحصر به فرد، از جمله موشک‌ های هدایت‌ پذیر و تیربار ها، به سمت دشمنان تیراندازی کنید و آن‌ ها را از بین ببرید. در طول بازی، با واحدهای جنگی دشمن و انواع مختلف سلاح‌ها مواجه می‌شوید، از جمله چتربازان، آر پی جی زن‌ها و زیردریایی‌ها که با سلاح‌های پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند.

همچنین، شما می‌توانید از سوی دیگری وسایل کمکی، جوایز و سکه‌ ها را از راه خود برداشت کنید. با گذراندن از مراحل مختلف، مهارت‌ های خود را به چالش بکشید و امتیازات بیشتری کسب کنید.

اگر علاقه‌ مند به بازی‌ های اکشن با طراحی و گیم‌ پلی منحصر به فرد هستید، “Ramboat 2 – Run and Gun Offline Games” قطعاً توجه شما را جلب خواهد کرد. این بازی توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان با امتیاز 4.3 از 5.0 دانلود شده است و ما نسخه مود شده را با لینک مستقیم برای دانلود در اختیار شما قرار داده‌ایم. همچنین، هر دو نسخه از بازی توسط تیم ما تست شده‌اند و بدون مشکل اجرا می‌شوند. اگر می‌خواهید تجربه‌ ای جذاب از بازی کردن داشته باشید، این بازی گزینه‌ی بسیار خوبی است. برای دریافت بازی، کافیست با یک کلیک سریع از سرورهای پر سرعت سایت ما یعنی میهن اپ دانلود کنید و لذت ببرید!

Ramboat 2 Action مود شده

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *