دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm 2.0.055 آپدیت جدید مود شده

دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm 2.0.055 آپدیت جدید مود شده

PlayCreek LLC

27 آذر 1402

نام Death Worm™
آخرین ورژن 2.0.055
آخرین آپدیت 27 آذر 1402
سازنده PlayCreek LLC
اندروید 4.4 و بالاتر
دسته بندی افلاین اکشن بازی اندروید بازی های مود تک نفره کم حجم
حجم 34 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود بله
تعداد بازدید 3.3K
4.5

دانلود بازی کرم مرگبار یا کرم خاکی برای اندروید

تست شده توسط تیم میهن اپ

بازی کرم خاکی یا Death Worm یک بازی آرکید محبوب از استودیوی PlayCreek LLC برای تبلت‌ها و گوشی‌های با سیستم عامل اندروید است. این بازی اکشن در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد. نسخه پولی این بازی با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است.

در این بازی، شما کنترل یک هیولای زیرزمینی تخیلی را با استفاده از انگشتان خود به دست می‌گیرید. شما می‌توانید مردم، حیوانات، پرندگان، ماشین‌ها و تانک‌ ها را بخورید، هلی‌ کوپترها و هواپیما ها را پایین بکشید و با شکست دادن ارتش و بیگانگان، آشوبی بزرگ در شهر ایجاد کنید.

کنترل کرم مرگبار در 4 مکان مختلف توسط شما صورت می‌پذیرد و انواع حالت‌های مختلف، از جمله حالت ترور بی نهایت با بیش از 60 مرحله چالش‌ برانگیز، برای ساعت‌ها سرگرمی شما را فراهم می‌کند.

بازی Death Worm با حجم کمتر از 20 مگابایت به صورت عالی طراحی شده و در حال حاضر در میهن اپ، آخرین نسخه این بازی را به همراه مود برای دانلود فراهم کرده است. این بازی تا کنون بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کرده است.

ویژگی‌ های بازی شامل بیش از 60 مرحله، بازی در 4 منطقه مختلف، 40 نوع دشمن، استفاده از ایتم‌ های انفجاری، طراحی خوب، صدا گذاری فوق‌ العاده و گرافیک عالی می‌باشد. نسخه ارائه شده در میهن اپ نسخه خریداری شده بازی است که با نسخه‌های رایگان در مارکت‌ های ایرانی تفاوت دارد.برای دانلود بازی در انتهای مطالب و در باکس دانلود اقدام کنید و با مشاهده تصاویر قرار گرفته با محیط و سبک بازی آشنا شوید.

دانلود بازی death worm 2

دیدگاه ها

  1. علی‌محمد گفت:

    بازیتونه باز نمیشههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *