برنامه اندرویدامنیتقفل برنامه ها با اثر انگشت
دانلود AppLock Premium 5.8.7 – برنامه قفل حرفه ای اپلیکیشن‌ اندروید

دانلود AppLock Premium 5.8.7 – برنامه قفل حرفه ای اپلیکیشن‌ اندروید

InShot Inc.

25 اسفند 1402

نام A Lock - Xlock
آخرین ورژن 5.8.7
آخرین آپدیت 25 اسفند 1402
سازنده InShot Inc.
اندروید 6.0 و بالاتر
دسته بندی امنیت برنامه اندروید
حجم 29 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود خیر
تعداد بازدید 5.2K
4.8

برنامه قفل حرفه ای اپلیکیشن ها برای اندروید

AppLock Premium یک برنامه فوق‌ العاده و همزمان ساده برای قفل کردن اپلیکیشن‌های نصب شده است که توسط استودیو DoMobile Lab برای دستگاه‌های اندروید ارائه شده است. این برنامه با بیش از 500 میلیون دانلود، رکورد بیشترین دریافت در دسته برنامه‌های کاربردی و ابزارها را به خود اختصاص داده است. با AppLock Premium، به راحتی می‌توانید برنامه‌های مورد نظر خود را با استفاده از رمز عبور، الگو یا حتی اثر انگشت قفل کنید.

این برنامه به طور خاص برای محافظت از حریم خصوصی شما طراحی شده است. به علاوه از قفل‌گذاری برنامه‌ها، AppLock می‌تواند به شما کمک کند تا فایل‌های ویدئویی و تصاویر خود را به صورت مخفی نگه دارید. این فایل‌ها دیگر در گالری قابل مشاهده نخواهند بود و تنها با ورود به برنامه و از طریق بخش “vault” قابل دسترسی خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، امکان قفل کردن محل سکونت شما است. این به این معناست که تنها در مکان‌های مشخصی مثل خانه، به برنامه‌ها، تصاویر و ویدئوهای مخفی دسترسی خواهید داشت؛ در غیر این صورت امکان اجرای آن‌ها وجود ندارد.

ماشین حساب مخفی کننده برنامه لینک مستقیم

AppLock Premium دارای امکانات متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به قفل کردن برنامه‌ها و بازی‌ها، مخفی‌کردن هوشمند تصاویر و ویدئوها، استفاده از سه روش مختلف برای قفل کردن، تم‌های متنوع برای تغییر ظاهر برنامه، صفحه‌کلید تصادفی برای جلوگیری از سرقت رمز عبور و … اشاره کرد. AppLock Premium با امتیاز 4.0 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود، یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌های حفاظت از حریم خصوصی در میهن اپ محسوب می‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *