دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Photoshop Express 13.5.410 عکس حرفه ای!

دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Photoshop Express 13.5.410 عکس حرفه ای!

Adobe

27 فروردین 1403

نام Photoshop Express
آخرین ورژن 13.5.410
آخرین آپدیت 27 فروردین 1403
سازنده Adobe
اندروید 5.0 و بالاتر
دسته بندی برنامه اندروید ویرایشگر عکس
حجم 251 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود خیر
تعداد بازدید 2.1K
4.5

برنامه فتوشاپ اکسپرس Photoshop Express Photo Editor  با لینک مستقیم برای اندروید

آدوبی فتوشاپ اکسپرس به انگلیسی Photoshop Express Photo Editor است که به عنوان یکی از بهترین برنامه ویرایش تصویر برای دستگاه‌های اندروید شناخته می‌شود. این برنامه قابلیت‌های متنوعی از ویرایش سریع تصاویر تا امکانات پیشرفته‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به فیلترها، ابزارهای تنظیم رنگ و نور، ابزار حذف قسمت‌های مورد نظر، امکان افزودن متن و استیکرها، و قابلیت اشتراک‌گذاری سریع تصاویر اشاره کرد.

تجربه استفاده از این برنامه بر روی تبلت یا گوشی هوشمند از لحاظ سرعت و کیفیت ویرایش تصاویر بسیار لذت‌بخش است. به علاوه، این نرم‌افزار از نظر تعداد دانلودها و استفاده‌کنندگان، از جمله کاربران اندرویدی، با عدد بالایی از محبوبیت برخوردار است.

با استفاده از این برنامه کاربردی، قادر خواهید بود به صورت حرفه‌ای و جذاب عکس‌های موجود در گالری موبایلتان را ویرایش کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، قادر خواهید بود چهره خود را با فیلترها و ابزارهای متنوع و متعدد در تصاویر بهبود دهید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید تا موضوع گفت‌و‌گوی دوستانتان باشید!

اپلیکیشن ویرایش تصویر Adobe Photoshop Express Photo Editor که به صورت رایگان توسط Adobe Systems عرضه شده، از محبوب‌ترین و پردانلودترین برنامه‌های اپ استور به شمار می‌رود و جدیدترین نسخه کامل آن پیش روی شماست! اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند برای موبایل خود هستید، بدون شک ادوبی فوتوشاپ اکسپرس نظر شما را جلب خواهد کرد و امتحان آن ضرری نخواهد داشت.

دانلود فتوشاپ عکس حرفه ای Photoshop Express

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Photoshop Express برای اندروید:

1. بخش Basics: این بخش امکاناتی ارائه می‌دهد که شامل برش، مرتب کردن، چرخش، برعکس کردن و حذف قرمزی چشم در تصاویر می‌شود.

2. بخش Auto-Fix: با این قابلیت، با یک لمس، تنظیمات کنتراست و روشنایی تصاویر به طور خودکار انجام می‌شود.

3. بخش Color: در این بخش، کنترل کامل بر وضوح، کنتراست، هایلایت، سایه‌ها و رنگ‌های تصاویر فراهم می‌شود.

4. بخش One-touch filters: با استفاده از این بخش، می‌توانید از بیش از ۲۰ افکت خیره‌کننده و عالی برای تصاویر خود استفاده کنید.

5. اشتراک گذاری: بعد از ویرایش تصاویر، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تامبلر و سایر پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Photoshop Express برای اندروید تا به امروز به دست صدها میلیون کاربر اندرویدی در سراسر جهان از فروشگاه Google Play دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به دست آورده است. شما می‌توانید با یک کلیک آخرین نسخه آن را به صورت آنلاک شده و کامل دریافت کنید. این اپلیکیشن از طریق پرداخت درون برنامه‌ای در Google Play به صورت رایگان عرضه شده است، اما نسخه ما به صورت خریداری شده در دسترس قرار گرفته و شما بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه ها

  1. جلیل شریفی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید تا کی این طول میکشه متشکر از زحمات ارزشمند تان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *