بازی اندرویدافلاینسفر پرندگان خشمگین
دانلود بازی Angry Birds Journey 3.6.0 سفر پرندگان خشمگین  + مود

دانلود بازی Angry Birds Journey 3.6.0 سفر پرندگان خشمگین + مود

Rovio Entertainment Corporation

17 بهمن 1402

نام Angry Birds Journey
آخرین ورژن 3.6.0
آخرین آپدیت 17 بهمن 1402
سازنده Rovio Entertainment Corporation
اندروید 7.0 و بالاتر
دسته بندی افلاین بازی اندروید تک نفره خانوادگی کم حجم
حجم 175 مگابایت
دریافت از گوگل پلی دریافت از گوگل پلی
مود بله
تعداد بازدید 1.1K
4.6

بازی سفر پرندگان خشمگین Angry Birds Journey برای اندروید

آپدیت جدید به همراه نسخه مود شده درسایت قرار گرفت

بازی Angry Birds Journey یک بازی پازل و فکری است که توسط استودیو معتبر  Rovio Entertainment Corporation برای دستگاه‌های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی‌ سازی، یکی از شناخته‌ شده‌ ترین‌ ها در مارکت اندروید محسوب می‌شود، و شاید بیشترین شهرت آن به خاطر سری بازی‌های Angry Birds و انگری بردز ۲ است، از جمله “Angry Birds blast” که بسیاری از علاقه‌مندان به بازی با آن آشنا هستند.

سری بازی‌های “Angry Birds و انگری بردز 3 در طول سال‌ها، جزو محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌ها بوده و با تجربه‌های متنوعی به گیمرها پیشنهاد شده است. این سری با مکانیزم ساده‌ای وارد بازار شده و توانسته است تغییرات جدی در ژانر پازل و فکری ایجاد کند. بازی اولیه این سری، با استفاده از یک قلاب برای پرتاب پرندگان، نوآوری بسیاری را در میان بازی‌های موجود به ارمغان آورده بود.

با این حال، با ورود نسخه‌های جدید، این حس نوآوری کمی محو شد. به همین دلیل، استودیو “Rovio Entertainment Corporation” تصمیم به بازگشت به ریشه‌های این سری با ارائه‌ی “Angry Birds Journey” گرفت. این بازی، طبق نظرات و با توجه به تصاویر ارائه شده، ویژگی‌ها و مکانیزم‌ های اصلی بازی اولیه را بازگردانده است. در این نسخه، بازیکنان مجدداً با قلاب پرنده‌ها را به سمت سازه‌ها و خوک‌ های حریف پرتاب می‌کنند و از همان سادگی و پویایی اصلی لذت می‌برند.

برای دانلود بازی به باکس دانلود مراجعه کنید و بازی را به همراه نسخه مود و با لینک مستقیم از سرور های قدرتمند میهن اپ دریافت کنید نظرات و پیشنهادات خود برای ما ارسال کنید.

Angry Birds Journey مود

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *